Strony

czwartek, 12 lipca 2012

c.d.

No i jestem szybciej niż myślałam. Do tej pory wystarczało mi po prostu spoglądanie na moje plastikowe panny. Ale nie, dzisiaj dopadły mnie chyba jakieś pseudo ekshibicjonistyczne zapędy na robienie zdjęć i zrobiłam ich naprawdę dużo (mój twardziel w komputerze chyba tego nie zniesie :). 
Jest jeszcze jedna sprawa: zamarzyło mi się stworzenie czegoś w rodzaju butiku dla plastików, co - znając moje tempo i ilość wolnego czasu - nie prędko doczeka się realizacji, ale plan jest, a cel szczytny :)









Jakiś czas temu, zupełnie bez większego planu zakupiłam filcowe naklejki. Będą jak ulał pasowały do takich prostych sukieneczek, bluz, swetrów, t-shirt'ów i co tam jeszcze mi się wymyśli ;)





Ps. a teraz mała prywata: dzięki za wszystkie "dodajki" pod poprzednim wpisem. Rzadko odpisuję komentującym, co nie znaczy, że nie doceniam Waszych opinii. Doceniam i to wszystkie bez wyjątku!!!
Ps2. KayKa, Twój komentarz powalił mnie na kolna do tego stopnia, że aż mi trochę szkoda, że zaniedbałam pisanie tutaj, dzięki :)

23 komentarze:

  1. Pomysł z założeniem butiku dla lalek jest fenomenalny. ;3 Uwielbiam warkoczyki Zoe. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda :) super naklejki, gdzie takie nabyłaś?:) i dobrze,że znowu tu jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi ;D No to czekamy na butik ^^!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super naklejki, chcę takie! *O*

    OdpowiedzUsuń
  5. tęskniłam za pani wpisami :) te naklejki rządzą :)strasznie mi sie podoba ten komplecik ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ubranka ! szare kolory są świetne.Tez je uwielbiam.
    Fajnie,że wróciłaś.Mam nadzieję,że teraz częściej będziemy mogli podziwiać i Twoje szycie i cudniastą Dotori :)

    Pees. Te jej butki są ... mniam !!! ^_______________^

    OdpowiedzUsuń
  7. O retuniu! Co za radość! Znowu mogę podziwiać zdjęcia najpiękniejszej lalki dal. Jak można takie cudo trzymać tylko dla siebie i skąpić innym widoku tej uroczej buzieczki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Te filcowe naklejki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne zdjęcia i ciuszki :)
    Trzymam kciuki za butik :) lubię oglądać tworzone przez bloggerki lalkowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ubranka! :3
    A filcowe naklejki są naprawdę ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ciuszki!
    Zapraszam do mnie The plastic world of dolls.blogspot.com

    PS.Naklejki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Zoe w warkoczykach, jest taka słodziutka !
    Śliczne ciuszki... Pomysł z butikiem bardzo fajny i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zoe jestsliczna <3 ! te nakleijki są meega :33

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest! Zakochałam się w tych trampkach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohhh she's so cute !! I have the same stickers! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh! I looove that girl! I don't understand your languange, but pictures are wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zoe jest cudowna ♥
    Ślicznie wygląda w szarych rzeczach *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Naklejki sa wspaniałe. No i otwieraj ten butik, byłoby wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dotori to najpiękniejszy dal pod słońcem <3

    OdpowiedzUsuń